Newsroom

Zoals ieder jaar tekende MediaGeniX present op de International Broadcasting Convention. En dit keer hadden ze wat te vieren...

Ieder jaar verzamelen professionals die zich bezighouden met het creëren, beheren en leveren van elektronische media en apparaten in Amsterdam. En wie IBC zegt, denkt daarbij automatisch aan MediaGeniX. Want net als de beurs zelf viert het bedrijf dit jaar haar twintigste verjaardag.

Om de verjaardag wat extra ruchtbaarheid te geven werd de stand werd gerestyled met het 20 years-logo en gepersonaliseerde 'on-air-symbolen'. De bezoekers werden vergast op het nodige lekkers met daarbij gepersonaliseerde cupcakes en Belgische chocolade. Een feestelijk onthaal dus. 

Nieuw op IBC was de Workflow Solutions Village. Ook hier sprong MediaGeniX in het oog met een kleine, knalrode stand. Bovendien stond op vrijdag 7 september een sessie gepland waar Michel Beke en Thomas Popma (Viacom International Media Networks) een presentatie gaven met betrekking tot WHATS'On en de implementatie daarvan bij Viacom. 

Kort samengevat was IBC ook dit jaar een succes voor MediaGeniX. En volgend jaar vieren ze ongetwijfeld samen met de IBC-conventie hun 21ste verjaardag...

Share now