Een nieuwe uitdager in de Belux reissector
MisterFly, het online reisbureau dat op slechts 2 jaar tijd een serieuze uitdager is geworden voor de traditionele spelers op de Franse en Spaanse markt, is vandaag gearriveerd in België en het Groothertogdom Luxemburg. Zoeken, vergelijken en boeken met multi-specialist MisterFly, gespecialiseerd in vliegtickets, overnachtingen, hotels en exclusieve vakantiepakketten, staat garant voor een compleet aanbod, volledige prijstransparantie, innovatieve diensten, flexibiliteit en een ultieme focus op de klant.
MisterFly is het geesteskind van Carlos Da Silva en Nicolas Brumelot, al meer dan 20 jaar een succesvol, erkend en gerespecteerd duo in de reissector. In 2015 lanceerden ze MisterFly, om zo in te spelen op de behoeften van een steeds evoluerende, competitieve markt die volop in expansie is. Het doel: klanten (zowel reizigers als reisagentschappen) een eenvoudige maar briljante zoek- en boekingstool aanbieden met competitieve prijzen.
Iets meer dan twee jaar na de lancering in Frankrijk heeft MisterFly al meer dan 200 werknemers in dienst in Parijs, Lyon, Sophia Antipolis, Barcelona en nu ook Brussel. In 2017 kon het bedrijf de miljoenste passagier verwelkomen. MisterFly’s aanbod bevat tot 2,5 miljoen mogelijke vluchtroutes en 500.000 hotels en andere accommodaties. Vorig jaar werden 637.000 vliegtickets, 820.000 hotelnachten en 50.000 exclusieve vakantiepakketten (vlucht+hotel) geboekt via MisterFly.
Al meer dan 3000 reisagentschappen in Frankrijk hebben hun vertrouwen geuit in MisterFly, waaronder de prestigieuze netwerken van Carrefour Voyages, Leclerc Voyages en Thomas Cook. Het is dan ook geen toeval dat MisterFly is bekroond met de European Tech5-award als de snelst groeiende Europese startup van 2017.
Het recept van MisterFly
Bij MisterFly draait alles om het zoeken naar volledige klanttevredenheid. "Klantenservice is de kern van ons bedrijf, het is een potentiële factor van positieve reputatie en loyaliteit. Dit komt omdat, bij MisterFly, de verkoop en de kwaliteit van de service onlosmakelijk verbonden zijn”, vertelt medeoprichter Nicolas Brumelot.
Het bedrijf heeft vanzelfsprekend een zeer betrokken klantendienst: reisexperts die jouw taal spreken, wat wil je nog meer? Maar de toewijding voor de klant is niet het enige dat MisterFly uniek en innovatief maakt. MisterFly staat ook voor een transparante prijsweergave. What you see is what you get pay: er zijn geen extra of verborgen kosten. En (eindelijk!) is er ook een steengoede annulatieverzekering. Annuleren zonder reden? Geen probleem.
#jesuisbelge
Hoewel de wereld klein is, is de ambitie van MisterFly enorm. Na het winnen van de Tech5 France-award en de Tech5 Europe-prijs, twee prestigieuze prijzen voor technologische innovatie en de extreme groei, lanceerde MisterFly in november 2017 in Spanje en nu dus ook in België en Luxemburg! MisterFly België zal trouwens ook echt Belgisch zijn: er is een kantoor op de Louizalaan in Brussel, een drietalige klantendienst en alle garanties geboden door een Belgisch bureau.
Het bedrijf wil in de Belux dankzij innovatie, technologie en het omvangrijke aanbod van services en producten het favoriete boekingsplatform worden voor internetgebruikers en reisagenten. MisterFly biedt niet alleen diverse producten aan (vluchten, hotels + exclusieve pakketten), maar stelt de services en het aanbod ook beschikbaar via meerdere kanalen (B2B, B2C, B2B2C).
“Naast de vluchten en hotels die aan competitieve en transparante prijzen worden aangeboden op de eigen website, biedt MisterFly ook exclusieve pakketten (vlucht+hotel) aan via websites van partners zoals Vente Privee, AccorHotels en Transavia. Deze aanpak zal ook voor het aanbod van vakantiepakketten op de Belux markt worden gebruikt”, zegt International Development Manager Philippe Wilmart.