Race mee naar een duurzame toekomst op de Remeha Francorchamps Porsche Days

30-03-2018

Titelsponsor Remeha nodigt je uit op de Porsche Days in Francorchamps

Stavelot/Wommelgem - Van 20 tot 22 april weerklinkt naar jaarlijkse traditie het gegrom en gebrul van honderden Porsches op het circuit van Francorchamps. Tijdens de Remeha Porsche Club Francorchamps Days kunnen liefhebbers van het Duitse automerk historische en moderne bolides aan het werk zien.

De Francorchamps Days biedt voor ieder wat wils. Porsche-eigenaars mogen met hun eigen wagen racen op het legendarische circuit, avonturiers kunnen het parcours verkennen naast een professionele autocoureur en liefhebbers kunnen de wagens van dichtbij bewonderen. 70 jaar aan Porsche wordt immers gerepresenteerd: van diverse historische modellen tot legendarische Porsches met een rally- of circuitstamboom.

Remeha dit jaar titelsponsor

De verwarmingsexpert en de autoconstructeur vinden elkaar in hun visie rond duurzaamheid, milieubewustzijn en de lean-filosofie in het algemeen. “Net als Porsche vinden we het essentieel om onze verantwoordelijkheid op te nemen op het vlak van maatschappij, milieu en duurzame productontwikkeling.”, bevestigt Nicolas Van Dyck, marketing manager bij Remeha België.

(Virtueel) racen met Remeha

Voor wie de kans niet krijgt om zelf over het circuit te scheuren, voorziet Remeha in zijn F1 box naast de pitlane een slot car race. Daar kunnen bezoekers zich even Romain Dumas wanen terwijl ze zonder risico racen naar de overwinning.

Daarnaast zijn er tal van animaties voorzien in de paddocks. Denk aan tentoonstellingen, simulatoren, Scalextric-circuits en meer. De Commercial Truck van Stuttgart is volgestouwd met thema-souveniers, van Porsche-goodies zoals horloges en textiel tot exclusieve verzamelobjecten. Op het einde van de Francorchamps Days trekken alle aanwezige auto’s het circuit op voor een legendarische parade. Vorig jaar bestond de stoet uit maar liefst 450 Porsches.

Voor eventuele publicatie
Begint je hart sneller te bonzen bij het lezen van al dat lekkers? U bent van harte welkom om deze leuke uitstap samen met uw gezin te beleven. Meer informatie vindt u terug op de officiële website www.porsche-club-francorchamps-days.be

Ook jij bent welkom
Begint je hart sneller te bonzen bij het lezen van al dat lekkers? Dan nodigt Remeha je graag uit om de Francorchamps Porsche Days van dichtbij mee te maken. Geef ons een seintje als je interesse hebt om van de partij te zijn, dan zorgen wij voor een inkomticket.

Elke De Ridder

Director Integrated B2B Communications

Remeha

Sarie Verheye

PR & Communication marketeer

Remeha

Remeha is toonaangevend producent van centrale verwarmingsproducten voor de woning- en utiliteitsbouw. Het Belgisch bedrijf werd opgericht in 2011 te Wommelgem (Antwerpen). Vanuit deze nieuwe thuisbasis worden meer dan 200 groothandelpunten en 600 installateurs bediend met oplossingen in gasketels, stookolieketels en hernieuwbare energie voor zowel verwarming als warmwater comfort. Remeha is in Belgiƫ al jaren marktleider in gas verwarmingssystemen voor grote vermogens (ziekenhuizen, sportcomplexen, scholen, kantoren en winkelcentra). Meer informatie vind je op http://www.remeha.be.