Axis stelt Ernst Westerhoff aan als Business Development Manager Toegangscontrole

01-02-2017

Axis Communications heeft Ernst Westerhoff toegevoegd aan het Business Development Team en versterkt daarmee de expertise voor Toegangscontrole. Axis is vanaf 2013 actief in dit veelbelovende marktsegment met netwerkgebaseerde deurcontrolesystemen en heeft sindsdien meerdere innovatieve oplossingen geïntroduceerd. De Zweedse fabrikant biedt zijn partners en eindgebruikers zo een brede keuze aan oplossingen en integratiemogelijkheden.

Ernst Westerhoff (46) heeft bewezen ervaring in de markt en op het gebied van fysieke toegangscontrole. Bij ondernemingen als SmartSD, Allegion/Interflex en SIEMENS heeft hij een schat aan kennis opgebouwd. Hij was daar onder meer verantwoordelijk voor Business Development, Product Management en de verkoop van toegangscontroleproducten.

"Ik vind het fantastisch dat Ernst Westerhoff ons team komt versterken. Het is goed dat onze partners en eindklanten voortaan bij zo'n doorgewinterde expert terecht kunnen. De combinatie van toegangscontrole en videobeveiliging stelt ons in staat onze klanten innovatieve totaaloplossingen te bieden. Dit vormt een verdere stap in de ontwikkeling van onze onderneming tot aanbieder van totaaloplossingen, ook op dit gebied”, aldus Edwin Beerentemfel, Manager Business Development bij Axis Communications.

Simon Mestdagh

Content Manager

Axis Communications

Edwin Roobol

Regional Director Middle Europe

Axis Communications

Axis Communications biedt intelligente beveiligingsoplossingen aan voor een slimmere en veiligere wereld. Als wereldwijde marktleider in netwerkvideo, zet Axis de toon in de sector door het lanceren van innovatieve en kwalitatief hoogstaande netwerkproducten -gebaseerd op een open platform -, via een globaal partnernetwerk. Axis ontwikkelt lange termijn relaties met haar partners en voorziet hen van de nodige kennis en kwalitatieve netwerkproducten in zowel bestaande als nieuwe markten.

Axis heeft wereldwijd meer dan 2.100 toegewijde werknemers met vestigingen in meer dan 50 landen en een samenwerking met ruim 80.000 partners. Axis is opgericht in 1984 in Zweden en staat genoteerd op de NASDAQ Stockholm onder de beurscode AXIS.