Dell breidt reeks UltraSharp-monitors uit met aandacht voor workforce transformatie

19-10-2018

Dell UltraSharp-monitors combineren een innovatief ontwerp, nieuwe technologie en superieure schermprestaties om de productiviteit te verhogen bij traders, bankiers, ingenieurs, programmeurs en professionele videomakers en designers.

Samenvatting

• Dell UltraSharp 49 Curved monitor:  ’s werelds eerste 49-inch dual QHD-monitor1 met ultra-brede weergaven, multitasking functies en naadloze connectiviteit

• Dell UltraSharp 32 4K USB-C-monitor: briljante kleuren en helderheid met VESA-gecertificeerde DisplayHDR ™ 400

• Dell UltraSharp 34 Curved USB-C-monitor: nauwkeurige prestaties en meeslepende ervaring

• Dell UltraSharp 24 en 27 USB-C-monitors: uitstekende schermprestaties in een ruimtebesparend ontwerp dat de werkruimte optimaliseert

Brussel, 19 oktober - Steeds meer taken op de werkvloer worden gedigitaliseerd, waardoor bedrijven steeds meer aandacht besteden aan de juiste tools en ergonomie. Het personeel uitrusten met betere technologie, inclusief de juiste monitors, is een manier om de werknemerservaring te vergroten2. Daarnaast doet de wildgroei aan data de vraag naar betere visualisatietools stijgen. Uit onderzoek3 blijkt dat er een groeiende vraag is naar een grotere schermgrootte, met betere ondersteuning voor multitasking, monitors met een hogere resolutie en een overzichtelijk werkgebied om de visualisatie van gegevens te verbeteren. Naarmate er meer millennials op de arbeidsmarkt komen, zullen visueel aantrekkelijke monitors die helpen bij productiviteit cruciaal zijn om de beste talenten aan te trekken en te behouden4

Om aan al deze eisen te voldoen, lanceert Dell als 's werelds grootste monitormerk5 zijn nieuwe reeks Dell UltraSharp-monitors. De Dell UltraSharp 49 Curved, 32 4K USB-C en 34 Curved USB-C-monitors zijn uitgerust met enkele opvallende functies. Picture-by-Picture biedt de gebruiker multitasking-inhoud van twee verschillende pc's. Een built-in toetsenbord, video en muis laten de gebruikers toe om tussen twee computers te schakelen (en inhoud te bewerken) met behulp van slechts één enkel toetsenbord en muis. Deze nieuwe UltraSharp-monitors zijn uitgerust met USB-C-connectiviteit waardoor je met slechts één kabel de aangesloten laptop kan opladen terwijl je tegelijkertijd data- en videosignalen verstuurt.

In alle UltraSharp-monitors zitten standaard volgende functies:
  • Volledig instelbare voet voor optimalisatie van het gebruikerscomfort: hoogte, kantelen, draaien en pivoteren6

• Scherm zonder flikkering en ComfortView, dat de emissie van blauw licht vermindert om het oogcomfort te optimaliseren

• Eenvoudige regeling via de Dell Display Manager-software om meerdere applicaties te organiseren voor efficiëntere multitasking

• Premium Panel Exchange7

• Dell Advanced Exchange Service8 (gedurende drie jaar)

Dell UltraSharp 49 gebogen monitor (U4919DW)
's Werelds eerste 49-inch gebogen dual QHD-monitor1 biedt een revolutionaire ultrabrede beeldverhouding van 32: 9. Deze monitor biedt een meeslepende ervaring en is de ideale vervanging voor twee 27-inch QHD-monitoren. Dankzij de grote schermresolutie (5120 x 1440) en IPS-technologie kunnen gebruikers meer inhoud bekijken en fijne details zien met consistente kleuren in een brede kijkhoek.

Dell UltraSharp 32 4K USB-C-monitor (U3219Q)
Dankzij de Ultra HD 4K-resolutie - zie je vier keer zoveel details dan Full HD. De VESA-gecertificeerde DisplayHDR™ 400 ondersteunt het afspelen van HDR-inhoud. Afbeeldingen verschijnen in levendige kleuren met details die voorheen moeilijk te zien waren met maximaal 400 nits helderheid (standaard) en een kleurdiepte van 1,07 miljard kleuren. De monitor is vrijwel randloos dankzij de InfinityEdge.

Dell UltraSharp 34 curved USB-C-monitor (U3419W)
Het brede 34-inch gebogen scherm (WQHD resolutie (3440 x 1440), IPS-technologie) met een beeldverhouding van 21: 9 biedt een groot werkgebied op het scherm, ideaal voor multitasking. Ingebouwde dual 9W-luidsprekers bezorgen het juiste geluid bij de beeldervaring.

Dell UltraSharp 24 en 27 USB-C-monitoren (U2419HC en U2719DC)
De Dell UltraSharp 24 en 27 USB-C-monitoren hebben elk een dun zijprofiel en een kleine basis om de ruimte op het bureau te optimaliseren. Dit speelt perfect in op het kleiner worden van moderne kantoorruimtes. De monitor levert een edge-to-edge kijkervaring, ideaal voor een naadloze opstelling met meerdere monitors. De 24-inch (FHD) en 27-inch (QHD) monitoren worden geleverd met twee verschillende opties, met en zonder USB-C-connectiviteit.

Beschikbaarheid
Dell UltraSharp 32 4K USB-C-monitor (U3219Q) is nu beschikbaar met een adviesprijs van € 975,-.
Dell UltraSharp 34 gebogen USB-C-monitor (U3419W) is nu beschikbaar met een adviesprijs van € 1084,-.
Dell UltraSharp 24-monitor (U2419H) is nu beschikbaar met een adviesprijs van € 281,-.
Dell UltraSharp 24 USB-C-monitor (U2419HC) is nu beschikbaar met een adviesprijs van € 321,-.
Dell UltraSharp 27 Monitor (U2719D) is nu beschikbaar met een adviesprijs van € 550,-.
Dell UltraSharp 27 USB-C-monitor (U2719DC) is nu beschikbaar met een adviesprijs van € 585,-.
Dell UltraSharp 49 Curved monitor (U4919DW) is vanaf 25 oktober met een adviesprijs van € 1390,-.

Hi-res beeldmateriaal download je hier

Aurélie Cordier

PR Consultant

Dell