Dell EMC biedt enterprise-class automation, data mobility en krachtige prestaties met nieuwe SC Series Entry arrays

22-09-2017

Zaventem - Dell EMC heeft introduceert nieuwe entry-level SC Series-modellen met enterprise-grade-functionaliteit waardoor klanten van elk formaat en met beperkte budgetten nu toegang hebben tot geavanceerde storage-technologie. De scherp geprijsde Dell EMC SCv3000 arrays complementeren het volledig vernieuwde SC-portfolio en beschikken over beter automation, integratiemogelijkheden en meer gedeelde mogelijkheden met de grotere SC Series-producten. De Dell EMC SCv3000 Series storage arrays zijn vanaf begin oktober beschikbaar voor bedragen die starten onder de 10.000 dollar.

Meer softwarevoordelen
SCv3000 Series beschikt over de belangrijkste besturingssysteemfuncties die de SC9000, SC7020 en de SC5020 zo populair hebben gemaakt bij veel storage-klanten in de midmarkt. De nieuwe mogelijkheden van de entry level-oplossingen omvatten:

● Data Progression – voorziet auto-tiering hybrid flash-oplossingen van flexibiliteit voor “0-100% flash” configuratie

● Intelligente compressie – zorgt tot wel 93% reductie in de benodigde capaciteit

Volledige replicatie/federation met andere SC Series arrays – bescherming van eerdere investeringen met ingebouwde roadmap om in te kunnen spelen op veranderingen

● Live migratie – naadloze data mobility en load balancing zonder extra kosten

● Live volume – volume-level auto-failover/auto-repair elimineert workload-interruptie tijdens onverwachte uitval of rampen

● PS Series (EqualLogic) integratie – cross-platform replicatie en unified beheer stelt PS/EqualLogic-klanten in staat om eenvoudig SC toe te voegen aan hun bestaande omgevingen

● Enterprise chargeback, thin clones, remote replicatie en veel meer...

Meer prestaties
Het SCv3000-hardwareplatform heeft ook een aanzienlijke upgrade gekregen vergeleken met de vorige generatie SCv2000. Nieuwe 6-core Intel-processors, dubbel zoveel geheugen en drie keer meer bandbreedte resulteren in een toename in prestaties van wel 50%, waarbij testen maxima tot wel 270.000 IOPS lieten zien.

Het volledige, Engelstalige persbericht over de nieuwe SCv3000 arrays is te vinden via deze link.

Chris Van den Broeck

Senior Advisor Integrated Communications

Dell EMC

Angelique Van der Kroft